blogg.se = efter !

ah mitt inlägg jag gjorde imorse kom ju inte upp på bloggen imorse direkt ...
eftersom blogg.se har problem med publiceringen ... men ah ! får se när detta kommer upp .
jag är varm och trött så ska inte skriva så mycket.
mormor va här förut och åt och umgick, hehe, massa mys !
nu ska jag vila mig lite ... sen är det BB om 20 min :)


Matt LeBlanc från vänner och Joey, va ba tvungen att lägga upp en bild på honom, vadå inte snygg liksom !?
han är med i en ny serie nu på 5 som började typ i måndags eller något och han ser ju inte ut såhär längre utan mer ...

såhär ! gråhårig och fortfarande minst lika snygg !? haaalllååå ......

haha ... börjat gilla gamla gubbar och sånt .... okej så gammal är han inte men haha ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0