Svar På Tal .

Fick en fråga , eller mer 3 frågor ....
kan av någon cp anledning inte fixa så jag får en bild på kommentaren, min data vill inte sammarbeta .... men här är den :

"Kan du berätta lite hur du började gilla Molly och om du sätt henne live tack.
Hur gammal är du?"

Jag antar att någon har förstått att jag läser Molly Sandéns blogg. drar den slutsatsen iaf.
"gillar" Molly vet jag inte ... eller alltså, det är ju tex Eric's musik jag lyssnar på och är intresserad av, "gillar".
så hittade jag hennes blogg nån gång och fastnade, jag har läst en massa olika bloggar i perioder och hos vissa fastnar jag helt enkelt, och så händer det med hennes blogg.
det har ingenting och göra med Eric, jag läser hennes blogg av en anledning och jag intresserar mig för vad han gör för en annan anledning.
Hon skriver ju inte om Eric så där får jag ju endå inget ut av det.
jag tycker bara hon har ett skönt sett att vara på, kanske inte alltid samma åsikter om allt, men det kan man ju inte ha med alla, men jag har fastnat !
Ja, jag har sett henne live, en gång som jag minns, kan ha hänt fler gånger, det var på liseberg 09, visste ju vem hon va då men va mest där för EMD som va där samma dag ... hehe.

Och jag är 16 år ! :)


Molly på liseberg 2009!

hoppas du är nöjd över svaren !

Kommentarer
Postat av: Daniela

Tack jag är jätte nöjd.

Själv läser jag Molly bloggen 2 gånger om dan.

Och sett henne live 10 gånger typ diggiloo.

Sen har jag sätt Mimmi och Frida live med 1 gång.

Tack änu en gång.

2011-06-09 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0