Sthlm

ligger på hotellrummet igen.
gaaalet god mat åt vi förut, mums.
lagt över lite bilder nu också, men orkar inte lägga upp så många just nu, kan göra det när jag kommer hem tror jag.
men pappa va ute och gick lite efter vi ätit, kom tillbaka helt tagen, han hade gått ner till vattnet och sett en pub som hette Göteborg, haha, sen va det tydligen väldigt fint där nere, ska kanske ta en sväng dit senare ! :)
imon blir det antagligen heldag på gröna lund, måste ju bara åka grejerna där ! hehe.
sen som sagt sommarkrysset på kvällen, ifall de inte är för mycket folk osv.


haha, kände inte för någon "bra" bild  ... haha tycker både jag och mamma blev så otroligt snygga på denna så ! hahah, skrattar ba lite ....

puss

btw. när jag och Becca var här i Sthlm i mars gjorde jag en kategori som hette Sthlm 2011, så denna resan får också ingå där ! höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0