mål i livet!

jupp, jag har skaffat ett nytt mål i livet, att någon gång träffa Johnny Depp !
de bara är så, jag ska bara göra det, jag bara måste !
säkert ingen som tror att ja kommer lyckas med det målet .... men ingenting är omöjligt !! det vet jag.
- ingenting är omöjligt förutom att lyfta sig själv i håret. ett citat min lärare använder sig mycket av ..


hur kan man vara så smutsig och typ skabbig men endå SÅ snygg ? måste ju säga att han är snyggast som Jack Sparrow ...

dock inga fel på det här heller !
sen verkar han va en så galet härlig människa ... liksom ... vet inte, cool ? ball ? men ah, mäktig liksom !?
helt ärligt, en av världens snyggaste män och en av världens bästa skådespelare ! de måste man ju bara hålla med om.

haha jag är typ helt såld ... ??

aja, ni har nog fattat grejen nu !!
(så om nån typ känner honom eller någon som känner honom kan ni ju hjälpa mig ... ?) ja det va "ironi", inte så seriöst alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0