Eric Saade vol. 1

tänkte lägga upp mina favoriter från det nya albumet ... men det är jättesvårt !! verkligen.
så lägger upp alla, förutom popular som alla redan har hört antar jag, sen kan det hända att man även hört Still loving it och hearts in the air då som inte är lika nya !


Timeless


Hearts in the air


Me and my radio


Made of pop


Someone new


Killed by a cop


Big love


Stupid with you


Echo


Still loving it

jag har stukit under första bokstaven på de låtar som har fastnat lite extra hos mig, redan.
kommer säkert ändras framöver, det vet man ju aldrig. men gillar endå alla låtar !!
Still loving it kom ju redan förra året i december och då satt den verkligen fast i mitt huvud, men nu är den ju inte riktigt ny längre så även om jag gillar den mycket fick den inget sträck .. hehe.
men starkaste favoriterna är nog endå Echo och Big love ... !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0