dålig uppdatering !

jagvet att uppdateringen är kass !
men idag var det jobb, sen hem och lägga sig på soffan en stund, hade typ vart yr hela dan ...
det spelade ingen roll för det va bara att följa med pappa och springa, vi körde lite intervaller.
5 x 1km, de två första låg jag lite bakom pappa, men hade så sjukt ont i magen, spc andra gången, typ kramper i magen, nästan som mensvärk va det .... låg ner i fosterställning och grät nån minut, sen gick vi 500 min och joggade 500, sen gjorde vi de 3 sista intervallerna och jag kände ingenting i magen ... läskigt :( men de två andra vi gjorde sen fick jag hålla tempot sen sista pappa :
"vi kan öka lite ... eller får jag springa som jag vill ?"
Jag: " ja visst ..!"
haha typ 100 meter senare var han nästan borta :( .... haha !! känner mig galet dålig då, men är otränat så det skriker om det , och pappa är ganska bra tränad ! plus att han är typ 1.90, när jag tagit 3 steg har han tagit 1 ....
jaja, imon har jag lovat att följa med ut igen ! döda mig. först jobb dock !

kom hem för en stund sen, har ju vart på blåvitt , yeay ! love.

har inte haft så mycket tid till att vara hemma = ennu mindre tid till bloggen ...
men ska försöka !!! åker ju till Stockholm i helgen, !!! finns internet på hotellet så kommer nog kunna hålla er gott uppdaterade, om ni inte är inne i erat egna midsommar firande ;*

nä nu blev det galet långt .....


Fick btw en fråga om jag kände Eric.
nej, jag känner inte Eric, men eftersom jag har träffat honom hyfsat många gånger så känner han igen mig och vet vem jag är, grattat mig när jag fyller år osv.
men känner honom privat, nej ! :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0