sista dan av januari ...

och det känns SÅ gött !
denna månaden har gått galet långsamt, och februari kommer ju bli lite små najs, eller typ att mello drar igång vilket betyder att det snart är final då vi kommer befinna oss på plats !! längtar sönder !
fast det är iofs i mars ... men på lördag är det Danny i luleå och 2 veckor efter det Eric i linköping.
men ny månad betyder också ett månad mindre mot sommaren, bara EN månad kvar av vintern. får hoppas att vädret känner det samma.
imorse typ vid 9 började det ju snöa !? nej usch glad att det inte blev så mycket mer !
våren är väldigt välkommen känner jag just nu.

ni missar väll inte mina "Dagar", här under finns den senaste !

jag somnade förut, och vaknade 20 över 9, AJ vilken miss, hoppas jag kan somna nu när jag egentligen ska sova endå ! ska väll borsta tänderna typ nu sen får jag se när jag väl lägger mig, men tror inte jag bloggar mer idag, kanske någon video .... u never know.

annars hörs vi imorgon !


bort med januari ....

och in med ett galet snyggt februari ! yeeah

PUSS

Kommentarer
Postat av: Celine

Det gillar vi! ;) Vart har du fått kalendern ifrån? :)

2011-02-01 @ 19:36:42
URL: http://celinealfredssons.blogg.se/
Postat av: Annika

Eric Saade är snygg ;)

2011-02-02 @ 09:43:12
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Annika

För mig så går det automatiskt nu att säga Sa-ade :>

2011-02-02 @ 13:10:43
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0