hemma igen

kom hem för typ ett litet tag sen
skulle lägga över en bild från mobilen till datan så märker jag att ja glömde min laddare hos Anna ... min usb sladd och laddare är i samma, orkar inte !
men får fixa de senare för dör min mobil ... nä det får den inte göra !
men det är ju galet halt ute ! glad att ja överlevde vägen hem !
lyssnar på musik nu, ska hoppa in i duschen snart också !

senare, vid 5 är de tydligen sverige mot nåt lag i handboll på tv, får se om jag kollar det, vill de iaf.
Linn skulle höra av sig senare, hon skulle kolla någon match, så är ja kanske med henne sen !


iadg är ja sliten, och usb sladden är som sagt hos anna ... får bli en bild från igår :)

hörs senare när ja duschat och så !

puss

Kommentarer
Postat av: anna hoffre

åh tack! :D jisses vilket fint hår du har! :)

kram

2011-01-10 @ 12:33:14
URL: http://chicanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0