"Dag 2"

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

egentligen borde jag skriva typ Eric Saade, för det hade ju iofs varit sant.
MEN, de gör jag inte, utan .....
jag ringde min mormor typ i tisdags tror jag det var för saknade henne så.
har inte träffat henne sen jag fyllde år för över 2 veckor sen, och min mormor är det bästa jag vet !
vad skulle jag gjort utan henne ??
förr, när jag i typ 3an , 4an nånting, ringde jag henne VARJE kväll innan jag somna, annars kunde jag inte sova, var bara tvungen att prata med henne, berättade nästan allt och ingenting för henne, gick ju bara ett dygn efter varje gång vi prata så kan ju inte ha hänt så mycket, endå pratade vi på i nästan en timma varje kvälll.
hon är helt enkelt underbar, och jag önskar hon var här nu och bara va som hon är ! <3

(kom och tänka på nu Caroline att de blev nästan som din, haha !)


världens bästa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0