"Dag 1"

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Jag har spelat handboll sen jag var 7, började ungefär samtidigt som jag började ettan.
2. Martin Stenmarck var min största idol från 2005 till typ 2007, hade lite över 60, om ja inte minns fel, bilder på honom ovanför min säng.
3. nu är jag ett "fan" av Eric Saade, som ni vet, och har träffat honom 11 gånger lite här och var sen april 2010.
4. jag har aldrig flyttat & bott här i samma hus i hela mitt liv.
5. Jag kommer sakna Rebecca Honnér när hon flyttar till USA ett år !
6. jag har lätt för skolan men orkar inte plugga vilket jag kanske borde.
7. jag har ingen "bästavän", som jag är med 24/7 och vi gör allt och lite till ihop, därimot har jag vänner som jag litar på till 100 men inte träffar så ofta för tiden räcker inte till när avstånden är för långa.
8. när jag går själv ute eller ska kunna jobba bra i skolan lyssnar jag alltid på musik och det är samma låt som går om och om igen, just nu "Eric Saade - Still loving it"
9. ser inte så bra på långt håll och behöver antagligen egentligen glasögon ...
10. jag längtar till sommaren för den kommer bli BRA.

jag är jättedålig på sånt här ! men det gick väll ganska bra endå ... haha fick ihop 10 iaf !

Kommentarer
Postat av: Rebecca Honnér

ÅH ÄLSKLING :D <3

2011-01-26 @ 19:59:29
URL: http://rebeccaahonner.wordpress.com
Postat av: Caroline

ska bli roligt att följa din sån här lista:D

2011-01-26 @ 22:34:13
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Mortenbettina

Hello! Very interesting and professional site.

2011-04-14 @ 18:33:03
URL: http://mortenbettina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0