2011

(blogg.se är typ as segt, får damp!)

men nu har jag lagt in bilderna iaf .
men har inte så många eftersom min mobil dog igår typ vid 11 -.- väldigt lyckat !
men here you go !


går dagens kläder, tightsen är typ "glansiga" och är från MQ, linnet är ett bondelid linne från MQ också, hade även en jeansjacka över, men dock hade jag inte Beccas tofflor på mig senare !

maten ! som va för god ! har inte bild på efterätt och förrätt men de va också himla gott !

"partysprite"

firade in de nya året på mc donalds med johanna förut, och så efterätt på de !

söt tjej !

har väll inte så mycket mer att säga just nu .
men bloggar mer senare ikväll eller imorgon
nu ska jag nog kolla fångarna på fortet, tufft !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0