VAKNA

idag vaknade jag med the voice, gud va rolig jag va där .
nä men satte faktiskt klockan på 7 som jag skrev här innan, så låg jag och kollade på Eric när han va med i vakna med the voice och ah, var så galet trött så somnade om igen efter det.
men jag vet att de kommer upp klipp på bla youtube efteråt som man kan kolla, men det är inte samma sak, dom klipper bort grejer och visar inte allt på dom klippen, så därför valde jag detta ;)

jag gjorde precis ett tidsinställt inlägg men när jag skulle spara det så försvann det, åh så irriterad blir jag på sånt, men om jag hinner gör jag om det innan jag åker :)


dålig bild, men här låg jag i mörkret och mös ... heter det mös .... haha !

right now

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0