tjaa

just nu sitter jag i min säng och gör egentligen ingenting, jättekul.
tänkte gå ner och ta något att äta eller så innan solsidan !
ett måååste att se !! missa inte det kl 8 ! så värt höhö.

men det va mys hemma hos farmor och farfar, kom hem för en timma sen ungefär sen dess har ja inte gjort så mycket, duschat och lite så ba,
och imorgon är det måndag, väldigt skönt att det inte någon skola !! kanske ska träna imon, senast ja kolla va ja reserv 17 ... så antagligen inte, men va reserv 2 på onsdag så kanske då, tisdag är det träning med handbollen iaf och på torsdag åker vi ju till sälen :)

och på lördag är det melo !?
rösta på kära Eric !! gillar ni inte honom kan ni rösta för min skull ... haha.
nä men de ska bli kul att se och höra popular !! yeaah, saknar pojken nu ju !
träffade honom senast i början av december och hörde från honom senast vid min födelsedag .. ah galet längesen :)
dock vakna jag imorse av att ja fick ett VMS , fast de va ju allmänt så de räknas inte på det sättet, men han e fiiiin den hära Eric .
okej nu ska jag sluta.


men lite sommar feeling är aldrig fel, right ? ...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0