tisdag

jag antar att jag har kommit till en sån period där jag inte har orken eller tiden till blogga just nu.
men jag ska försöka bli bättre redan imorgon, då har jag bla sovmorgon men ska inte sooova bort hela den utan ska försöka med ett blogginlägg, what about that.

idag har vi haft ett nationelltprov i svenska, som resten av sveriges 9or, väldigt kul, eller inte.
men trodde de skulle vara svårare så det är gött iaf !
på torsdag ska vi skriva prov i 3 h , låter ju helt underbart. dock får vi sluta efter, DET är underbart !
men jag ska fixa lite nu sen drar jag på träning.
har sovit lite och känner mig seg, men det ska nog gå bra :)

hörs ikväll !


är som sagt TRÖTT, får se mitt lilla blåmärke ist, dock syntes de inte så bra i min dåliga cam men men.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0