söndag

gillar inte söndagar, eller iaf inte kvällen, för då vet man att man måste till skolan nästa dag ...
men förut gick jag ju till anna
va där en stund innan vi gick o mötte jonas, emanuel och fredrik, så gick vi hem till anna igen, sen gick vi alla hem strax innan 10, snälla pojkar som följer mig hem ! haha
men nu har jag kollat lite O.C. men det börja lagga nu, eller min data är cp så orkar inte mer.
tror jag ska försöka sova nu så man orkar med en lång skoldag imorgon.. har två nationella prov i svenska denna veckan också, tagga ....

det blev ingen "dag" idag, den kommer imorgon ist !


söt tjej i mörkret, idag har mitt hår vart kaos också, ni ser ju ba av de lilla som syns !? blää .. hade mössa på mig förut till och med, men trivs inte så bra i det så den åkte av .. men usch !

hörs imorgon folk !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0