sleten

aj, haha, har ont lite överallt, det tar änna på krafterna att spela match :)
spelade mycket linje idag också så då får man ennu mer ont, efteråt, under match kan man ramla och bli knuffad nästan hur mycket som helst utan att man(jag iaf) reagerar så mycket.
men efteråt tär det en del asså.
tränarna frågade om vi ville träna efteråt eftersom vi hade träning som vanligt efter, men nej tack ! haha vet inte om några gjorde det men jag orkade verkligen inte.

nu sitter jag här ny duschad och go, lyssnar på you're my sun, låten jag la upp tidigare, så älskvärd !!
tog en långdusch också, kände mig värd av det !! alltid lika gott !

22 kommer ny dag också ...



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0