seg

sitter just nu i min säng
nyduschad (eller det va ett tag sen nu) men iaf, go träning idag iaf !
har precis gjort ett "dag 17" inlägg som kommer vid 22 ! dock kanske ni läser det här efter eller ah , men iaf jag hann göra ett idag, ska försöka få klart dom sista snart också .
sen har jag nämligen en ny lista, eller det är den jag hade hittat från början men som jag sen inte hittat, men nu har jag den !
så den börjar jag på sen , hehe.


hade två tofsar över och under varandra idag när vi va o klättra, tänk om man hade såhär långt hår igen ..... har ju haft till typ lite mer än 1 dm under brösten men de är avklippt för längesen *sadface*


jag & världens bästa Anna imorse !

puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

åh spännande med ny lista ;D

2011-02-22 @ 21:45:40
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0