seg

jag har alltid så tråkiga rubriker !?
men asså, vad ska man skriva liksom. aja.
skolan flöt på som vanligt, och det är galet skönt med helg !
kan inte fatta hur snabbt den här veckan har gått, för en vecka sen redan var jag i sälen !? .... och de är redan fredag, hela veckan har typ gått sen jag tänkte i söndags kväll hur segt det skulle bli och komma tillbaka till skolan efter lovet, och nu är det redan helg.
och om 2 VECKOR(!) idag åker jag och Becca till sthlm, hur underbart är inte det !? och imorgon om 2 veckor är det melo finalen, åh ska bli galet kul !
inte vart i sthlm sen jag va typ 5 år ... va där 2 ggr under mina 5 första år typ, och då kanske ni förstår att minnet av sthlm inte är så stakt !
men fyf*n va kul det ska bli !

dock är och kommer alltid göteborg vara sveriges bästa stad! no doubt !

men jag är sjukt sugen på kebabrulle just nu ... åh det är SÅ gott. ska höra med pappa sen om vi kan käka de, höhö. blir slapp fredag idag också tror jag, behöver ba tjocka mig i soffan idag. kan vara skönt det också ibland.
men vi höres senare !


hittade denna bilden på mig på facebook från när jag och Becca var i Malmö på Rix FM Festival i somras ! härliga minnen.

puss

Kommentarer
Postat av: emma

Vad har du valt att söka till gymnasiet? :)

2011-02-25 @ 19:43:42
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0