puss

just nu gör jag inte så mycket,
hr precis ätit
och förut åt jag rosade bröd med tsatziki, så hiiiimla gott, PROVA DET !
igår när jag inte mådde så bra kollade jag typ 13 avsnitt av O.C. tack vare mattis och alla dom i skolan som pratar om det hela tiden ... så är typ fast, hade tänkt kolla lite nu också men tror inte jag hinner det.
ska spela match senare, TAGGA ! :)

annars händer det inte alls mycket.
imorgon kanske jag är med Anna, får se, och på lördag kanske vi skulle till uddevalla sen sova hos Becca kanske och söndag match !
lördag blir det antagligen mello kväll med Becca , hur mysigt !? big love. Go Danni !

ikväll blir det Dag 9, kanske tidsinställer det så jag inte glömmer , hehe !


haha, ser ut som kom och hjälp mig o dö !! men I don't care right now !!! och varför jag är vit på vissa ställen i ansiktet är för att de förvånande nog är sol ute !

what a beauty ! ..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0