mot träning

snart drar jag och tränar, har inte tränat sen förra torsdagen ... men det går säkert bra, hoppas dom inte har tänkt att ta död på oss helt idag .. jag är inte på humör för en sån träning idag, det är liksom lov och allt och allt ja vill är att idag och imon och egentligen torsdag också ska gå ganska fort !!
men men, imorgon ska jag nog vara med min kära Linnsmo(linn), underbart !
tagga blåvitt årskort dåva ! ihh

men jag ska fixa det sista sen kommer snart micha o hämtar mig, :)

vid 22 kommer dag 15 ! va längesen nu men nu är det igång igen !


och här sitter jag osminkad och söt i min nya sportbh ... haha, blir premiär träning för den idag ! ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0