LOOOOOOV

SÅÅÅÅ gött är det !
helt otrolig, nä man asså jag behöver verkligen en lite paus !
ska bli galet skönt.
just nu kollar jag lite O.C. och senare kommer Becca hit MASSA mys hihi :)
va längesen vi sågs nu, förra helgen va hon ju sjuk och jag har inte vart på gymmet så mycket de senate veckorna, men får väll dra igång det där snart igen ! :)

hon tränar just nu, och här sitter jag ... haha men hade endå itne hunnit eftersom jag slutade halv 4.
men vi hörs senare för nu ska jag kolla klart på avsnittet jag just nu kollar på ;*


vet inte vad jag gör, leker mystisk och efterbliven skulle jag chansa på :)


är det jag som är konstig eller är Ryan galet snygg ............ ahhhh

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0