hääärlig måndag !

första gången på LÄNGE jag säger så !
just nu gör jag INGENTING, hur skönt som helst, och det är måndag !? mmmhhh...
men idag skulle jag kanske ha tränat men låg som reserv, så jag och Becca drar på bio ist, galet längesen jag va på bio nu ju , naaajs !
sen skulle hon kolla i stan så då gör ju jag det med, vet inte om vi äter i stan eller hos henne, för ska antagligen sova där sen !
är egenliten "ensam" eftersom det är alla hjärtansdag, årets ensammaste dag ?? I guess so, men då får man helt enkelt spendera den med en annan ensam vän, haha ! :)

börjar redan tagga torsdag(sälen) och lördag !!!
men mest av allt ..... 12 mars !!! melo finalen, så galet kul med en helg i sthlm så det är inte sant ! mindre än en månad kvar också, can't waaaaait !

vi hörs innan jag åker , om jag hinner men ska försöka !



såhär känner jag mig just nu ! är helt osminkad och ofixad som ni så fint ser .... suck .

PUSSS & KRAAMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0