fail

haha, det där med att blogga bättre idag gick ju sådär !
men jag gjorde som jag inte skulle, sov bort min sovmorgon, men jag behövde det !!
sen direkt efter skolan åkte jag med anna hem så har jag vart där sen dess, kom precis hem !

så idga har det alltså inte hänt något speciellt.
och imorgon ska vi skriva NP i 3 h sen får vi sluta, GÖTT !
hoppas bara det går bra .... ihh lite nervös endå. men det löser väll sig :) dålig fantasi har jag bara .. och vi ska skriva en uppsats, men vet inte om vad liksom !? får fyra alternativ imorgon. önska mig lycka till typ ....
nej men nu ska vi inte va sånna !

skriver nog lite mer sen, höhö.
får se om det kanske blir dag 12 !


ny bild på Saade också !!
förra årets mello tema va lila, sommarturnen va röd, undra om årets tema blir grönt !?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0