:)

sorry att jag inte bloggat idag, och igår kom jag hem ganska sent så orkade inte.

igår kollade jag mello sen gick jag ut o träffa anna, tina, mattis, sebbe och pontus. så va vi ute ett tag men va så galet kallt så gick hem till Anna och kollade tv haha .
gick hem typ vid 1 och det tog kanske en kvart, sen kollade jag lite O.C. avsnitt, eller kollade klart på ett innan jag somna.

idag har jag spelat match, som jag helst inte pratar om haha, nä men de gick ju sådär ...
har ont i min armbåge också, hade det innan eftersom jag hade ett ganska stort blåmärke sen i torsdags och idag blev det liksom ... större. men det blir ju änna så.

anna har tränat nu så ska nog gå till henne snart, mys.


waah en gammal bild på mig i brunt hår ...

Kommentarer
Postat av: Caroline

höhö (a)

självklart är vi överens om Eric ;) drömkillen ju!



söt bild ^^

2011-02-06 @ 23:02:47
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0