"Dag 8"

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

oj .. jag har nog ingen speciell dålig vana.
eller kanske att jag är för beroende av min mobil och data, men mest mobil, eftersom det nästan är som en data, med facebook och allting som behövs i, dock är en data lättare att hantera när man är inne på internet och har massa bilder och sånt som jag är ganska rädd om.

men det går inte en timma utan att ja kollat facebook tex, om jag inte är väldigt upptagen som med match/träning. det första och enda jag gör hemma är nästan att sitta vid datan eller tv om jag tänker efter, och äter då men det måste man ju.
men jag vet inte om jag önskar att jag inte hade detta som vana, det är ju typ mitt liv, allt finns där, men om det skulle sluta med att jag får fyrkantiga ögon kanske jag skulle ångra mig sen.

annars är jag nog ganska "normal" ... fast jag river på finnar när jag har någon, låter kanske lite äckligt jag vet inte, men har jag en finne eller en plita eller nåt så river jag gärna på den så det bli ärr, det ser alltså ut som att jag har fler finnar än vad jag har för det är ärr. det är hemskt.
jag får typ bara någon finne runt tiden då jag ska ha eller har mens, annars har jag oftast ingen alls, men det ser så ut, hate it !!! men ärren försvinner oftast på sommaren då jag blir brun !


nästan min data, den är blå, fast mörkare och acer står mitt på. och så är dne lite "rundare" i kanterna och inte så tjock i underdelen.

min kärlek

Kommentarer
Postat av: Caroline

höhö jag är också beroende :(

2011-02-02 @ 23:11:02
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0