"Dag 13"

Dag 13 – Mitt drömbröllop.

jag tror inte jag riktigt har något "drömbröllop".
men när jag va mindre kom jag ihåg att jag hade tänkt mig att allting skulle vara vitt, ljusrosa och ljusgul ....
haha, det skulle va stort i en kyrka med mycket blommor och grejer. ganska gulligt endå.

men nu vet jag inte vad jag skulle vilja ha för bröllop, dock skulle jag vilja ha ett annorlunda bröllop, eller asså inte konstigt eller så men bara inte helt vanligt. ganska mycket folk för sånt är kul. och det ska vara en riktigt rolig fest med liveband och grejer, har vart på sånt förut och det är kul !!
annars vet jag inte så mycket, en man jag förhoppningsvis älskar skulle vara bra iaf ! haha


åhh ... tänk och gifta sig på en fin strand i något varmt land i solnedgången .... haha drömmar man får då ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0