bil täckt av IS !

skulle hjälpa mamma med att skrapa bilden imorse, va berädd på att de skulle vara frost som det brukar vara på rutorna MEN, de va helt täckt med is .... till och med själva bilden var helt full av is ...

tycker det ser lite äckligt ut ... liksom inte verkligt, det här är alltså dörrarna på bilden.

men jag har pluggat en del nu och även ätit, jättegott !
men ska plugga lite till sen .
är galet sugen på semlor ... så bad precis mamma köpa med sig de hem för dom är ute och kör, får se om dom gör det bara, haha !
känner att jag tjockat mig alldeles för mycket idag och igår !! men imorgon blir det match, även på tisdag :)

ikväll är det ju sista deltävlingen av melodif. också, vet inte om jag ska kolla, anders fernette(f.d. johansson) är ju dock galet snygg .. höhö, men iaf, ikväll efter den får man ju börja lyssna "lagligt" på bidragen , lyssnar ju faktiskt på popular även om man inte får .... hehe, busigt av mig, öhm ... haha iaf det ska bli skönt, vill gärna se numret igen, även Dannys.
eftersom när vi kollade i sälen kom det någon random pappa och satte sig framför tvn man ba haaaalllå  ?? -.- men kollade faktiskt på reprisen som var typ vid 1 i söndags natt men ah, då va man ju redigt trött.
så det ska bli najs !
kommer ju antagligen lägga ut de här också såå ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0