Tomas Ledin!

när vi stod i kö på Liseberg innan Lotta på Liseberg, så gick Ledin runt och sjöng sin allsångs låt, då kom han fram till oss bla.
ni ser mig i högra hörnet nästan hela tiden, sjunger i micken efter hon i blå tröja, men då ser man mig inte, haha! fail.
men ah här har ni klippet iaf, lite små roligt sådär, grym dag!



det här klippet är också typ underbart, sjukt go kväll var det, det set ni väll till och med ?? det går ju inte o missa haha.
även här ser ni mig i närbild samtidigt som Tomas Ledin sjunger i natt är jag din.(5.52)
ni ser mig även bakom Eric när han är på den blåa mattan, och ett tag kommer han tillbaka en liten snabbis vid 3.13, då ser man mig skratta bakom, det var precis efter jag/han tog honom/mig på rumpan! haha ... orkar inte.
lägg även märke till hur tjejen framför mig har vänt sig om och kollar på mig. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0