god morgon god mooorgon!

vädret är inte jättefint ... molnigt typ. lite tråkigt väder faktiskt.
och jag är trött, som vanligt! men idag känner jag mig nästan lite extra trött, satt med Jessica på skype halva natten .... och kanske inte riktigt men endå. hahah dör lite varje gång man ser henne börja skratta!
inget slår dock Martinas skratt ! hahaha det är fanimej dödande!
men jag hade en sjukt rolig dag igår iaf ... ursäkta? hahah ....
orkar inte skriva någon roman om vad som händer och hur, haha! hade det najs iaf!
lägger upp ett inlägg direkt efter detta med bilderna på Ericboy!


tre fina fiskar i en uppblåsbar pool.

pussar

Kommentarer
Postat av: jessica

hahah. vad är grejen med mitt skratt egentligen?!:( och du kan va en fisk! men tack för dagen hjärtis, den var amazing! <3

2011-08-14 @ 18:16:18
URL: http://jessicasswag.blogg.se/
Postat av: Martina

hahahha men mitt braiga skratt då, den är de absolut inget fel på hehe -.- xD men pizzagubben var bääst, säger vi... kanon dag igår! (a)

2011-08-14 @ 19:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0