fix.

nu har ja iaf bytt om och lite så.
ska inte riktigt än men snart åka till Becca! mycket trevligt.
men imon ska jag fika med Becca, Sofia & Angelica, sen förhoppningsvis vara med Emma som är så otroligt saknad.
på söndag vet jag faktiskt inte, ska se om vi kanske kan börja på mitt rum, iaf köpa färg osv...
sen måndag är det Lotta på liseberg ju, Eric denna gången!
sen resten av veckan har ja nog inget spc för mig, förutom de med rummet då .....
och nästa lördag vill jag verkligen till skara, bajs!


dagens kläder osv, tröjan är huuur gammal som helst ! och jeansen är mina favoriter, dock sönder lite här och var ... men de syns knappt ju, och känns konstigt att ta på sig jeans men de har typ regnat hela dagen ... men ba för de kommer la solen fram så fort ja går ut, då kommer jag dö!



pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0