Eric bilder

och sen våran "ide" igår haha.
mitt uppdrag va att ta Eric på rumpan! och eftersom ett tag stod han precis bredvid mig så visste jag att jag hade världens läge, Martina skulle dessutom filma.
så när i står där ja ba va bredd nu då, så höll ja koll så han stod typ perfekt, lite framför mig, och att han inte syntes i tv! så tog ja ba ett eller två steg ut la handen på rumpan, ganska go endå!, ställde mig i igen, han vänder sig om med världens "mh I like it" blick haha, kommer fram mot mig och slår mig två gånger på rumpan man ba tjeeena! han hade dock gosedjur i handen, men endå! haha uppdrag slutfört!
dock efter, jag ba, fick du det ? till Martina, svaret: nej jag fick det inte, trodde inte du skulle göra det! haha suck

btw. nästan alla bilder, ifrån båda inläggen, är tagna under repet, de är lite blandat men va svårt att ta under direktsändningen!


























såå, nu har ni fått drunkna lite i bilder på Eric!

Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder, jag la in dom på min blogg hoppas det är okej man ser ju på bilderna att det är dina + att jag har länkat dig :)

här är länken till min blogg http://ericsaadesliv.devote.se/blogs/11563167/bilder-fraan-lotta-paa-liseberg.htm

2011-08-11 @ 16:39:44
URL: http://ericsaadesliv.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0