bilderna kommer imon

har precis fixat klart med bilder från lördag och idag.
men jag orkar inte ladda upp alla nu så det kommer imon det lovar jag!
men jag har haft galet roligt idag och bjuder iaf på en bild sålänge hehe!
sneaste ögonkontakten med D också, satt och fastna med blicken och det råkade vara på just D, utan att ja märkte det själv först, förens ja får känslan av att han kollar tillbaka, länge också, kan inte hålla mig till slut så ler lite, han börjar också le , ler större haha av ren reflex och han gör detsamma! mys.

men ah. mer bilder från båda dagarna kommer alltså imon! nu ska jag kolla ett avsnitt gossip girl innan ja somnar , ehm .... ah gjorde nåt med tangenterna så om texten är annorlunda är det därför ....


en av 200 bilder på snyggingen himself.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0