Bildbomb 1

börjar med att lägga ut bilder från Helsingborg!
blev inte så många på Eric eftersom det verkligen spöregna och ville gärna inte förstöra den helt, mycket rök osv på scen så alla blev inte så bra heller, men lägger upp några ofc!

först kkv, haha märkte att ja inte hade några bilder på Norlie ...



min första kärlek ! haha sant dock ....en typ femårig sofia va kär i Markolioo .


lazee

Love generation

Sean och en banan


velvet

Saades konsert



så de va några va de bra bilderna från Helsingborg!
burkar inte gilla att sätta en "logga" på bilderna ... men eftersom jag märkt att folk tar bilderna och sätter sina egna på dom får jag väll börja med det jag också!


Kommentarer
Postat av: Kimberly

Jättefina bilder! :)

2011-08-02 @ 13:51:17
URL: http://sandrakimberly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0