söndag kväll

söndag kväll, kan nog klassas som veckans sämsta kväll ! tänka på att imorgon måste man upp till skolan igen ... nä usch !
men just nu sitter jag och kolla Big Brother, fast det är reklam nu så passar på och skriver här lite !
jag vet inte om min blogg cpat det senaste, för den har nämligen vart cp från mitt håll sett, alltså på mitt konto, hoppas det har funkat bra att läsa den endå !
men tillbaka till BB, åker Rodney ut och Patrik är kvar DÖR jag !!! hatar patrik mer än allt ........ förlåt men han går mig på nerverna och rodney är kingen ! haha som han sa själv btw ... jaja jag låter som en nörd nu .. så överdrivet är det inte men patrik ... usch !
det kom ingen ny "bild" igår och kommer inte komma en idag heller tyvärr, ska göra fler(tidsinställda) när jag har tid !! :)


förut innan jag åkte ! tycker btw själv att de känns som mitt hår har växt LITE ! de är fortfarande kort men känns endå lite längre :)

nu börjar BB igen !

Puss

Kommentarer
Postat av: Kimberly

svar ; okej synd ju! :/

njjaa, eller ganska.. typ 5 minuter med tåg och 10 minuters gångväg :)

2011-04-10 @ 22:58:14
URL: http://sandrakimberly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0