mot träning !

åh herre ... har inte tränat(handboll) på ... hm snart 2 veckor ;o eller vänta nu ... spelade matcher i slutet bara , alla träningar typ försvann så ah, jag har ingen aning längre !
men idag blir det ut på planen med boll igen ! ganska gött !
fast jag är trött .....

men va massa mys med Anna förut, åkte till ett cafe ganska nära, eller ah det närmaste iaf, sen kollade vi lite i affärer sen drog vi hemåt
jag ska som sagt träna och hon skulle spela match ! :)

imorgon ska jag fira 10 årig vänskap med Johannabooi !! och att hon fyller 16, yeay !
sen ska nog Thorsson sova här och på fredag morgon drar vi till Berlin ! japp de soooft !


jag för en stund sen, visst har jag fått liiite färg endå ? (a) ... hm.

jag just nu, trött fis vill hellre sova !! därför tumme ner, men bara en liten !!
som ni ser är sminket borta , för jag är en "sån" som inte tränar med smink, jag tycker det är skönare utan ;o gillar att kunna klia mig i ögonen utan att tänka mig för, speciellt under träning/match, , så de är därför ;) annars går jag helst ut i mascara iaf ... men men :D

Puuuuussaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0