K, döm mig.

matchen gick faktiskt bra ! fast vi förlora med 1 boll ... suck !
och imorgon är det nationella i engelska hela förmiddagen, fast missar sista lektionen imon för ska till lysekil och spela match !


och jag saknar (redan) en va de bästa människor jag träffat !
och döm mig eller skaffa förutfattade meningar om mig, gör det, jag bryr mig inte om sånt längre, är trött på människor som inte har något vettigt att säga utan bara kastar ur sig massa skitsnack ! kanske ska ta tag i sina egna brister först innan man hackar ner på andra !
ska inte jag få visa att det finns en person som gör mig starkare genom att visa att jag finns , gör så jag känner mig sedd och inte är sämre än någon annan, bara genom att vara sig själv ! är det fel !? och det är den enda personen som sprider och ger mig en sån energi och glädje att jag fortfarande orkar. ERIC
jagvet att man alltid kommer träffa på falska människor men det behöver inte gå överstyr !
jag har inte gjort nåt fel, jag är bara mig själv och om jag hittat något eller någon som får mig att må bra, nästan det enda som får mig att må bra på riktigt, ska jag sluta med det då bara för alla andras åsikter !? jag dömmer ingen men visst döm mig, jag skiter i det.

var bara tvungen att skriva av mig lite.

tack till er som är äkta på rikigt, speciellt, Linn, Becca, Emma & Johanna. ni finns där oavsett vad, det betyder ! <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0