home !

nu är jag hemma från skolan och det är SÅ skönt, är typ galet trött.
fast skoldagen var inte speciellt jobbig, först museeum som sagt, vilket gick bra och ganska fort, sen åt vi i stan sen tillbaka till lektioner, 2 halv slappa lektioner och nu har jag typ precis kommit hem.
tror inte det händer något speciellt idag men imorgon är det match, fredag är det match igen och på lördag idol audition ! (inte jag som ska söka) och söndag = ledigt, vad jag vet just nu iaf !

skickar med två underbara låtar som man lyssnade på för längesen men har nu pluppat upp igen, så underbart.


Ras Cricket - Skin

 
B.F.V - De bara e så

har ni inte hört dom, har ni missat nåt, galet fina ! älskar texten i båda !!

puss


såg att några ville att ja skulle lägga ut klippet på Eric ... men ja vet inte.

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA - uppsalas största blogg

Nu är vinnaren av klockan utsedd! Och jag har startat en ny tävling där du kan vinna en klocka! DU får jättegärna vara med och tävla igen. Länk till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-vinn-en-bla-klocka.html#comment

2011-04-06 @ 17:09:30
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alice

JOO SNÄLLA SOFIA LÄGG UT DET ! :)<3

2011-04-06 @ 19:23:47
Postat av: emma

lägg ut ! (:

2011-04-07 @ 10:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0