hallo everyone !

just nu gör jag typ ingenting, väntar på att min cheesecake, ifall det stavas så, ska smälta så jag kan äta upp den ... hihi.
har mensvärk och då är mitt bästa tips, funkar iaf på mig, att ta en alvedon och äta glass, men vi hade ingen glass men hittade lite cheesecake som jag tog, kallt ska det vara iaf så det funkar nog bra endå ;)
jag vet att jag sagt det i typ två veckor nu men ... dagarna går så galet fort !!! det är helt otroligt, liksom de va i söndags vi va i borås och i måndags va första blåvitt matchen och nu är det redan torsdag snart fredag !!
galet .....
men senare ska jag spela match, måste kolla när det va samling för har inte det i huvudet !


har annorlunda bena för det blev så när jag vakna och då går det inte att ändra .... och alla lockar som fanns där imorse, kolla bilden nedan, är ju nästan hela borta ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0