Eric Saade Borås 2

nu har jag fått Beccas bilder också , såhär kommer dom och lite mer info typ !



två bilder från själva sjungandet haha !
och när Eric kom in på scen från hela början så gick han ju fram till micken såklart så säger han hej sådär allmänt till alla sen ba "Hej ! *pekar på mig*"man ba söt ! haha nä men de va la lite små sött :)
sen när vi kom fram efter lååång väntan i kö så kommer först Rebecca sen jag,

*Eric kollar på Rebecca sen på mig*
E: Hej, mår ni bra?
*kollar på Rebecca, hon svarar, kollar på mig, jag nickar*
*skriver klart Rebeccas skiva sen tar min*
E: Hej!
S: Hej !
E: tyckte du det var bra idag? :)
S: jaa ... :)
E: antar att vi ses i sommar ?
S: självklart ! ;)
...
E: skickade inte jag ett VMS till dig ? ;)
S: jo ... när jag fyllde år ;)
E: juust det ! ;d

tack, tack och hejdå , höhö
söt kille jao.


pratar med personen innan :)

"bra idag" blabla

"självklart" ..

"skickade ett vms?" blabla

"när ja fyllde år ... just de" blabla

"tack tack" ... haha söt min !

ursäkta att ja ser så äcklig ut också ... :(
haha lägg märke till benen på de första bilderna när vi pratar ! haha snyyggt!
haha gillar att senast vi prata så sa han, skickade inte du ett vms till mig ? jag svarade, jo när du fyllde år va det va ? haha och nu va de tvärt om ... SÖT!


men ah, kanske onödigt med bilder men så fick det bli !


Kommentarer
Postat av: Anonym

han skicka til alla !

2011-04-05 @ 10:22:31
Postat av: Kimberly

fina bilder! :)

hur skickar man vms tillbaka till eric? :)

2011-04-07 @ 20:59:54
URL: http://sandrakimberly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0