bilder från Idol.


Johanna halv 7 imorse !

trött tjej uppe alldeles för tididgt !

galet härligt väder !!! fina Anna !

Tina & Anna

haha galet vad jag ser trött ut !! och stor ... haha

Hej kameran, har jag nåt i näsan !? ..........

har lite fler bilder bara men dom ser nästan likadana ut som vissa av dessa så de får bli bra såhär, väntan i 9 h men hade grymt kul !
träffade massa härliga människor på plats också, men tyvärr gick inte någon av dom 5 vi "kände" vidare, men men de va roligt endå !

nu är jag sjukt trött så kommer somna så fort jag lägger mig ner, och imorgon får jag sova ut också ! jaaaaaa !!
imon blir de blåvitt ifall de finns biljetter kvar, borta match mot häcken :)

puss

Kommentarer
Postat av: kimberly

gick hon vidare? :D

2011-04-09 @ 22:23:26
URL: http://sandrakimberly.devote.se
Postat av: kimberly

Svar ; nej, bor i helsingborg ;p

2011-04-09 @ 22:25:34
URL: http://sandrakimberly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0