sommar 2010

Rebecca gjorde ett likanande, fast de hon hade vart på med mig denna sommaren, så här kommer min egna :)
hel dagar med , oftast, Rebecca som är obeskrivliga !


1. Stenungsund, 24/4, första gången, kände inte Rebecca så bra, men blev bara vi två som åkte dit till slut, vilken jag är glad för, början på en underbar vänskap !!


2. Nordstan 20/5, åkte dit typ direkt efter skolan och Becca var inte med, åkte med johanna sen snabbt till träning, därför ombytt där haha !


3. Kungälv 11/6, första gången vi var på masquerade tour, regnigt och jobbigt men värt det, tyckte faktiskt om de så mycket så började prata om att åka till ställen som inte var typ i gbg men endå nära, så på den vägen började resandet ...


4. Götene 29/6, Allsång i Götene, 3 h tåg/buss dit, sen vänta typ 2 h på söndriga pallar, underbart, men SÅ värt, bilden är ifrån efteråt bakom scenen eftersom jag vann det, haha glömmer aldrig när vi sitter där och Erik säger Sofia Larsson, vi satt typ ba helt still o becca börjar slå på mig ! haha , go prat stund där efter och mysiga kramar, lite synd om de två andra som vann eftersom de inte fick prata så mycket ... inte mitt fel !


5. Hunnebostrand 1/7, två dagar efter Götene blev det 3 h buss och 3 h framför scen innan andra masquerade tour för oss, vann ingenting denna gången, men blev dock upptagen på scen under break of dawn, en del lycka faktiskt ! inte varje dag man får ligga på en scen bredvid Eric Saade !


6. Båstad 4/7, hehe 3 dagar senare åkte vi ner till båstad och tennis veckan. Rebecca har tagit bilden !! första "riktiga" tecknet på att man blivit igenkänd av honom, träffa på honom nere i en korridor efteråt o när han ser mig säger han: "nämen är du här också, ser man dig överallt nu?" haha kanske lite pinsamt men ah .. prata lite innan han va tvungen o springa iväg!


7. Lysekil 15/7, han sjöng på nattklubb den natten, Rebecca var inte hemma så jag , Sandra, mamma och pappa åkte till lysekil och åt den dagen, inget hopp om att träffa eric men när vi väntar på att få åka på färjan säger ja lite ironiskt: "hade vart kul om vi hamna på samma färja som eric och dom, de måste ju över nån gång" helt tyst i bilen och ja o sandra går ut, vad ser jag om inte en av erics dansare och deras turnebuss ... sen är dom på resturangen där vi äter hela tiden och soundchekar och äter mm.


8. kungälv 5/8, rebecca är i usa så åker till kungälv med sandra, påvägen till bohus fästning ser vi eric och hela gänget på en parkering , haha ! mysig dag !


9. Liseberg 9/8, Rebecca är äntligen tillbaka och Eric är på lotta på liseberg, stod inte alls långt ifrån oss ett tag, bilden, och han vinkar lite små gulligt haha, sen efter pratar vi lite , lika snäll som vanligt ! :)


10. malmö 21/8, har inga bilder på eric som vi tagit men bilden är därifrån, åkte ner med beccas mamma till malmö och rix fm festivalen, vi fick lite sång riktat emot oss ifrån scenen iaf haha ! för efteråt träffade vi alla arstister men den lilla stunden då vi var och åt kom såklart Eric ut och aldrig mer typ haha, men roligt slut på sommaren iaf !

vill framför allt tacka Rebecca för allt ! <3

blev lite jobbigare än vad ja trodde att göra detta , men orkade inte sluta när jag börjat, nr 11 kommer även i början av december, var ju ett tag sen nu, vad löjlig ja är endå ... men det skiter jag i !

nu ska jag sova.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Rebecca

LOVE

2010-11-22 @ 15:19:28
URL: http://rebeccaahonner.wordpress.com
Postat av: Kimberly

bild nummer 9, ifrån lotta på liseberg. de hjärtat han håller i handen, det fick han av mig strax innan! så det var mitt, som han fick! :)

2011-04-07 @ 21:18:30
URL: http://sandrakimberly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0