seg

kom hem för lite mindre än en timma sen kanske
igår åkte jag som sagt till sannegård typ vid 12 - 1, träffade sandra där, sen kom coffe, jesper och hans lillebror så bada vi haha sen kom tobbe också.
jag och sandra tog älvsnabben, om den stavas så, över till lilla bommen så gick vi in till stan och sandra köpte lite, och dom andra gick och spela fotboll sen när vi kom tillbaka gick vi förbi där dom va sen gick vi hem till sandra, fixa lite sen gick vi ut igen och åt pizza, hihi, sen gick vi till coop och burger king och träffa, jesper, coffe och tobbe igen sen va vi med dom till typ halv 1 - 1 nånting sen gick vi hem till sandra och kolla film, mys :)
sen när vi vakna idag fortsatte vi med filmen och två filmer till haha, sen kom min mamma och hämta mig för jag orkade inte ta bussen haha (a)
så nu har jag inte gjort så mkt, vi ska nog äta snart, eller tror dom ska börja grilla snart, gott :)
sen ska mamma göra ansiktsmask på mig och färga mina ögonfransar (a) underbart ;*

imon ska ja till uddevalla IGEN haha, farfar fyller år :) sen på fredag kanske liseberg och lördag hel dag hos sandra ? ;o hihi, och blåvitt match på söndag, låter helt underbart ;*


förra veckan i sannegård , sjukt fint va det, klockan va typ 10 på kvällen :)
blev ennu finare senare när de va mkt mörkare ute :)

sandra på älvsnabben haha <3

okej bjuder på den, hade precis badat och sånt (a)


hel sjuk haha

hörs kanske ikväll
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0