ojdå

SORRY, att ja inte bloggat sen typ åhus, har inte riktigt blivit så, men kom ju hem i onsdags, kommer inte riktigt ihåg vad ja gjorde efter det,
eller just det, i torsdags va ja och sandra och kollade gothia, ifk, en match bara sen åt vi i stan sen åkte vi ju hem till mig snabbt och sen vidare till sandra, sov där till fredag,
på fredag sov hon hos mig sen på lördan åkte vi till uddevalla, min kusin hade fyllt år, sen påvägen hem släppte dom oss i stenungsund hos coffe där jesper också va, sov där, mys va de, bada jacuzzi (om de stavas så) och sånt på kvällen/natten, as najs, sen igår då åkte vi hem och idag har ja inte gjort nånting ba sovit i princip.
imon ska ja till sannegård rätt så tidigt :)
ska skärpa mig med bloggandet (a)


paulina och jag i åhus ;*

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0