fredag ..

inte för att ja håller så bra koll på veckodagarna under lovet, eftersom det inte spelar så stor roll om det är fredag eller typ tisdag ? aja iaf, jag ligger fortfarande i sängen, vakna för kanske en halvtimma sen, TIDIGT, nu när jag väl kan sova längre gör jag det inte endå ? alltid att det ska vara så.

det känns som jag skriver väldigt surt idag ? ojdå, hoppas inte jag kommer vara sur hela dan idag då ! haha.
men jag är fortfarande trött så kanske därför :)

idag , vet inte vilken tid, ska vi åka och äta på en laxresturang eller något sånt typ vid uddevalla nästan tror jag det ligger, hehe. med familj, farmor,farfar och mormor :)
blir nog mysigt, kanske skriver innan jag åker igen, beror lite på när jag åker, skriver iaf ikväll när jag kommer hem :)


börjar få brist på bilder ^^

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0