mycket nu

får inte så mycket tid över till att blogga
i torsdags var vi ju först på bio med skolan


johanna på sne innan bion, haha de va svin kallt o hon hitta en filt ...

sen var jag ju på idol genrep med rebecca och sofia, det va mys
efter det sa jag att de skulle bli jay och minnah i final och ni som såg igår vet ju om de va rätt eller inte ;)

sofia och rebecca


sen igår var jag och rebecca på direktsändingen, det var ennu bättre då och de va grymt kul
gick in från fel håll av arenan för att se den från det hållet, sen ist för att gå runt gick vi över parkett för att de skulle gå fortare, så när vi går där stannar ja helt plötsligt för där stod andreas weise typ helt ostress, haha stod o prata med nån kille där så vi gick fram o tog kort och lite sånt, haha han e mysig !
gillade min skylt också ;)
peka på oss vid eftersnack också när han såg oss med skylten haha ...


ser ut som ett ras men det får ni igga ! skylten var omtyckt av herr weise iaf ... haha !

mer bilder från när vi träffa honom och så kommer kanske senare när rebecca lagt upp dom :)

nu håller jag på och fixar mig, ska ju till trollhättan och träffa Eric idag.
av olika anledningar blir det jag och paulina och inte rebecca som åker, blir en underbar tjej ist för en underbar tjej ;) aldrig fel med goa vänner !

nu ska jag fortsätta fixa mig och sånt sen åker vi väll :)

kanske mobilbloggar sen, annars hörs vi när jag kommer hem.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0