handboll, Jay och Minnah !

nu har jag vart hemma ett tag
när jag kom in till stan så skulle jag träffa Becca och Johanna på Mc Donalds och när ja kommer inte så springer Becca fram till mig och ba, kolla , Jay och Minnah sitter där !! sen så gick dom som att på ett runt bord med 3 stora stolar bredvid dom så becca ville att vi skulle sätta oss där, vilket vi gjorde och då passa jag på att äta lite frukost haha, så satt typ en halv meter ifrån Jay, ltie kul !
men johanna va lite arg , varför behöver ja inte skriva, iaf, hon va inte glad över denna dagen så sitter jag och becca där helt okej glada så säger jag, "åh hade sån tur med spårvagnarna påvägen hit, alla kom direkt" Johanna; "grattis vilken lyckodag du har" då kunde inte Jay hålla sig för skratt ! för man hörde nog oss ganska tydligt, eller iaf johanna, sen när vi skulle gå så gick johanna och becca mycket fortare än mig och jay vänder typ hela kroppen och sträcker på sig emot mig när jag går och då håller jag på att ramla för det va halt på golvet !! pinsamt haha !


becca tar bilden och ja sitter precis till vänster om bilden och johanna till höger :)

sen gick vi inte till valhalla och kolla match, sen åkte vi hemåt.


dålig bild, jag i stan med becca i tisdags !

båda bilderna har becca tagit och henna blogg hittar ni här !

nu ska jag äta !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0