trött hela tiden !

vet inte vad det är med mig just nu, bara allmänt trött hela tiden, somnar även bra på kvällen och seg att gå upp på morgonen sen är jag trött i princip hela dagen :s det går la över får jag hoppas. behöver iaf bli piggare ikväll eftersom jag ska spela match då, ska ta nåt att äta nu sen ska jag nog sova lite, kanske ute i solen ? ja varför inte !
dagen var bra också, inga roliga kommentarer idag haha, inte som jag kommer ihåg iaf, men som ja misstänkte fick jag även teckningar idag, så söta dom är !har läst sönder mina ögon och röst !? haha nej men dom vill verkligen att man ska läsa typ hela tiden, haha, men ibland är det mysigt :)
nä nu blev jag hungrig.

pussar


Kommentarer
Postat av: liz

Järnbrist kanske ?

2010-04-14 @ 14:56:48
URL: http://www.wifeey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0