sol sol sol

solen fortsätter och skina och jag känner verkligen att det är vår nu .
jag gick upp för kanks en halvtimma sen, tänkte gå upp tidigare men somna om, blir lätt så ibland ;), men ska praoa nära där jag bor så har inte bråttom elr något, det är skönt.
får se vad jag gör i eftermiddag/kväll, måste ju hitta på någonting när det är så här fint väder, om jag inte hittar på något spc blir det garanterat att jag sätter mig ute och solar! brun vill man bli i sommar igen!
nej nu ska jag sminka mig lite och sånt :)

pussar


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Super med lite solsken! Sol inne sol ute sol i hjärtat sol i sinnet! Stämmer så bra idag!! Lovely! Hoppas du får en fortsatt fin dag!!

2010-04-12 @ 13:05:13
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0