idag

vi tog typ lite bilder idag på hemkunskapen ^^


kok nästa ? nje ...

mh ser ju gott ut haha


tänkte ta kort på maten, men hann äta upp innan ^^ haha gott faktist ;)


myysigt .. ser helt wierd ut !?

johanna, mattis och jag dåååå :) fint :')

johanna kände sig söt ;*

sävehof vann ju matchen förut, så dom är i final nu ;) va typ fult på matchen, kanske ni som kollade på tv såg om ni nu gjorde det, det var kul och kolla iaf, herrhandboll är bra handboll haha, och spc när det är två av dom bästa lagen i sverige som spelar, dröm matchen för mig är kiel - flensburg i tyskland, nån gång , nån gång ;) det kommer komma, fast det får inte gå för många år för då kommer spelarna antagligen vara helt annorlunda, vill vi ju inte ;) mycket bra svenskar i de lagen också :)
men nu sitter jag här och kollar 2 and a half men , SÅKLART.
imon är det träningen igen, och becca(hering) fyller år också (: <3

pussar


Kommentarer
Postat av: JOHANNNIIIIII

jag skojade... bilden ser hemsk ut :(:(:(:(:(:(:(::(:(:(:(

2010-04-26 @ 22:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0