hemma

kom hem nyss, ja vad ska jag säga om idag, det var la kul, kommer överleva de här 2 veckorna iaf, 2 st har sagt att dom älskar mig och att dom vill flytta hem till mig, och jag har fått två "kameror" och en annan tekning på en tjejs hus, känns lite konstigt att alla ropar fröken till mig, och nästan alla går runt och sjunger manboy hela tiden, till och med den minsta som inte kan prata försöker sjunga den, gulligt :') fick även den minsta sötnosen att kräkas, och nej det var inte så farligt, han ville inte sluta gunga och till slut blev han väll åksjuk, hehe.
kolla lite tv och äta något lätt sen ska ja kanske sätta mig på altanen, underbara sol !!

just nu, känner att jag inte riktigt orkar.

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0